Wednesday, January 13, 2010

FAQ - Long Brassiere by Premium Beautiful





  • Soalan yang biasa berlegar difikiran anda semua???


Q-Apa yang membezakan Long Bra Premium Beautiful dan Coli Biasa

A-Amat Banyak..

1-Ditenun dengan sulaman fir di setiap urat benang.
2-Pengiktirafan badan kesihatan dunia
3-Keberkesanan dalam masa 5 minit pemakaian.
4-Mengelakkan kanser payudara dan rahim.
5-Kualiti Superbrand -Still No.1, Satu-satunya di Malaysia (no-other brand can beat Premium Beautiful)
6-Cawan coli dengan 3 keping jahitan stereoskopik dapat menolak atas,menyokong dan menetapkan kedudukan buah data
7-Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit dan meninggikan kedudukan kontur dada

........dan banyak lagi......


Q-Bolehkah saya memakai Long Bra Premium Beautiful setiap hari? A-Ya boleh. Ianya direka cipta selesa dikulit dan badan untuk pemakaian seharian. Basuhan harian juga tiada halangan kerana kainnya yang unik, mudah dan cepat kering(3-4jam sudah kering di bawah aliran kipas).

Q-Tidakkah ianya boleh kelihatan timbul kesan kita sedang memakai long bra (visible under clothing)? A-Tidak. Ianya hampir tidak kelihatan pakai di badan. Tiada seorangpun mampu meneka apa di badan anda. Kesan pemakaiannya menyerlahkan keaslian bentuk badan anda sendiri. Badan anda kelihatan 'KEMAS'. Say goodbye to gelember yang hodoh.

Q-Adakah payudara anda akan kelihatan berbeza bentuk dan saiz apabila memakainya?
A-Ya dan tidak. Ianya bergantung kepada pemilihan saiz bra dan saiz cup anda. Ia boleh mengikut kehendak anda. Boleh membesarkan atau mengecilkan saiz payudara dengan hanya pemilihan saiz yang betul.
Q- Apakah style/warna yang ada ?
A-Hanya warna hitam sahaja pada masa kini. Warna hitam menunjukkan keunggulannya, sesuai dipakai dengan baju apapun. Juga boleh dipakai di bawah baju tipis-seumpama tube dibadan. Juga ianya dihiasi dengan lace tahan lasak dan kukuh (anti-reput). Amat berbeza dengan Coli biasa kita yang ada lace-cepat reput dan boleh koyak tiba-tiba(makan diri).
Q-Adakah ianya selesa?
A-Ya. Fabrik yang mengalirkan udara dan nyaman. Juga halus, lembut dan selesa pada kulit tetapi begitu 'powerful' membentuk badan -Pelik tapi benar!. 2 tulang disisi menyokong tulang kita. Kita nampak berpostur tegak dan lurus. Jadi pakai apapun cantik. Cawannya juga menyokong pejalan dan membentuk payudara menjadikannya padat, pejal, berisi cantik dan uplift (nampak tinggi).


  • Kesimpulannya ialah pemakaian anda amat penting untuk menjaga tubuh dan bentuk badan anda.Premium Beautiful memberikan product yang dapat mengembalikan kembali bentuk tubuh anda yang hilang posture kembali kepada the best figure*

No comments:

Post a Comment